Looking For Anything Specific?

חמאסניק : Yanir Cozin יניר קוזין On Twitter המשוואה של נתניהו בין מחבלים לעיתונאים שניהם עושים פיגועים כמובן הזכירה לי את הסרטון ההוא מ 2015 כשבמעגל אחד ישבו ביחד חמאסניק ועובדת רשות השידור שניהם : קודמו ערפאת לפחות לבש מדים ולא התחפש בחליפת עסקים.

חמאסניק : Yanir Cozin יניר קוזין On Twitter ×"משווא×" של נתני×"ו ×'ין מח×'לים לעיתונאים שני×"ם עושים פי×'ועים כמו×'ן ×"זכיר×" לי את ×"סרטון ×"×"וא מ 2015 כש×'מע×'ל אח×" יש×'ו ×'×™×—×" חמאסניק ועו×'×"ת רשות ×"שי×"ור שני×"ם : קודמו ערפאת לפחות לבש מדים ולא התחפש בחליפת עסקים.. האם זה מישהו שהייתם מביאים הביתה לאמא? מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית). בעבר היו מחזירים אותו, עכשיו מעמידים לדין, ייכנס כלא וישמש קלף מיקוח. כי אלוקים בשמיים עלינו שומר!! אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ:

Spitter, you sly dog, you've been holding out on us! חטיב יועמד לוועדת משמעת ויורחק ממספר משחקים בעקבות היריקה שלו לעברו של ויצמן. חמאסניק שעושה חיים על חשבוננו בבית המלון כלא אשל שפך מים רותחים על סוהר ופצע אותו בינוני. אולי יש בכל ההתמודדות הזו משהו שהוא מעבר לביטחון, משהו שיכול גם להפנות אותנו פנימה. הרוצח הוא תושב העיר חברון, חמאסניק, כלוא לשעבר.

חמאסניק שעוש×
חמאסניק שעוש×" חיים על חש×'וננו ×'×'ית ×"מלון כלא אשל שפך מים רותחים על סו×"ר ופצע אותו ×'ינוני פורום ×—×"שות ישראלי from www.patrioti.co.il
השר גלעד ארדן מגדיר את אבו מאזן כחמאסניק בתחפושת. מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית). חמאסניק שעושה חיים על חשבוננו בבית המלון כלא אשל שפך מים רותחים על סוהר ופצע אותו בינוני. זה מישהו שבקלות יכול היה לפסוע על מסלול הדוגמנות בשבוע האופנה בפריז. אפשר לומר כי זה אך ורק מקרה, אך אולי יש לכך משמעות נוספת. חטיב יועמד לוועדת משמעת ויורחק ממספר משחקים בעקבות היריקה שלו לעברו של ויצמן. בָּהָאא' לֹא הִקְשִׁיב כְּשֶׁאָמַר לוֹ חָמָאסְנִיק. דף רציני על ארגון טרור פארודי‎.

לקראת היוזמה הפלסטינית החד צדדית הנוספת באום אמר ארדן אבו מאזן הוא חמאסניק בתחפושת!

אולי יש בכל ההתמודדות הזו משהו שהוא מעבר לביטחון, משהו שיכול גם להפנות אותנו פנימה. חבל על המאמץ, כדי לך לוותר! הרוצח הוא תושב העיר חברון, חמאסניק, כלוא לשעבר. כשראיתי חמאסניק מציץ ממנהרה, הבנתי שעברנו שלב, באתר וואלה!‏, 3 באוקטובר 2014. אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ: דף רציני על ארגון טרור פארודי‎. הרמטכל החושב פושט מדים, באתר ynet, 16 בינואר 2015. מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?. חמאסניק תמיד חמאסניק ובמצח נחושה עם דגלים ירוקים. בָּהָאא' לֹא הִקְשִׁיב כְּשֶׁאָמַר לוֹ חָמָאסְנִיק תַּרְגִּיעַ. כי אלוקים בשמיים עלינו שומר!! הוא יצא מביתו לעבר ירושלים כשהוא חמוש בסכין, מצא אותה ביער, תקף ורצח אותה באכזריות. זה מישהו שבקלות יכול היה לפסוע על מסלול הדוגמנות בשבוע האופנה בפריז.

גם לא חמאסניק גמד עם גבות מחוברות וכאפייה. מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל. רק ביבי המלך ישחרר את не пользуетесь твиттером? מי שמסוגל לשלוח ילד עם חגורה מלמד גם את בנו להיות חמאסניק. לקראת היוזמה הפלסטינית החד צדדית הנוספת באום אמר ארדן אבו מאזן הוא חמאסניק בתחפושת!

כשכת×' צ×'אי אמיץ מוזמן לווע×
כשכת×' צ×'אי אמיץ מוזמן לווע×"ת קישוט ×'יקורת טלוויזי×" ×"ארץ from img.haarets.co.il
חמאסניק מכוער, חמסניק צעיר, הטיל שלך לא יהרוס את העיר. מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל. מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?. הרקטה ששוגרה הבוקר (שני) ופגעה… האם זה מישהו שהייתם מביאים הביתה לאמא? חמאסניק שעושה חיים על חשבוננו בבית המלון כלא אשל שפך מים רותחים על סוהר ופצע אותו בינוני. הוא יצא מביתו לעבר ירושלים כשהוא חמוש בסכין, מצא אותה ביער, תקף ורצח אותה באכזריות. אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור.

זה מישהו שבקלות יכול היה לפסוע על מסלול הדוגמנות בשבוע האופנה בפריז.

המלחמה אמנם הסתיימה, לפחות לבינתיים, אבל אצל הילדים היא עדיין חיה לגמרי ונוכחת מאוד במשחקים, בשיחות וכמובן גם בחלומות. גם לא חמאסניק גמד עם גבות מחוברות וכאפייה. בָּהָאא' לֹא הִקְשִׁיב כְּשֶׁאָמַר לוֹ חָמָאסְנִיק. בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס. חמאסניק מכוער, חמסניק צעיר, הטיל שלך לא יהרוס את העיר. Spitter, you sly dog, you've been holding out on us! כי אלוקים בשמיים עלינו שומר!! למה חמאסניק, גיאהדיסיט איסלאמי או יורה הרקטות מי שלא תהיה, למה לא היית קצת יותר מדויק?! טוב, זה מוגזם. מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית). קודמו ערפאת לפחות לבש מדים ולא התחפש בחליפת עסקים. מי שמסוגל לשלוח ילד עם חגורה מלמד גם את בנו להיות חמאסניק. השר גלעד ארדן מגדיר את אבו מאזן כחמאסניק בתחפושת. ג'ובניק, חמאסניק, חפיפניק, כדאיניק, כלומניק, מגבניק, מדורניק (בסלנג:

אולי יש בכל ההתמודדות הזו משהו שהוא מעבר לביטחון, משהו שיכול גם להפנות אותנו פנימה. למשל, יש עכשיו חמאסניק שחצה את הגדר. אנשי חמאס גם אינם אנשים כי אם רוצחים נתעבים שמטרתם לרצוח ולהרוס את העם והמדינה היהודית. מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל. חבל על המאמץ, כדי לך לוותר!

×
×"×"ר ×›×™× ×" אותי חמאסניק כלכליסט from images1.calcalist.co.il
למה חמאסניק, גיאהדיסיט איסלאמי או יורה הרקטות מי שלא תהיה, למה לא היית קצת יותר מדויק?! טוב, זה מוגזם. גם לא חמאסניק גמד עם גבות מחוברות וכאפייה. בָּהָאא' לֹא הִקְשִׁיב כְּשֶׁאָמַר לוֹ חָמָאסְנִיק תַּרְגִּיעַ. אנא אל תשתמש במילה חמאסניק. כל דעת הקהל מופנית אליו ובסוף תראו שעוד יזרום כסף לרצועת עזה. הרמטכל החושב פושט מדים, באתר ynet, 16 בינואר 2015. Spitter, you sly dog, you've been holding out on us! מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל.

בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס.

מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?. אם הייתי חמאסניק, הייתי עושה אותו דבר, יורה … מעריב 25 במרץ 2019 חדשות. מה אתה עושה, יא חמאסניק? אנא אל תשתמש במילה חמאסניק. קודמו ערפאת לפחות לבש מדים ולא התחפש בחליפת עסקים. לקראת היוזמה הפלסטינית החד צדדית הנוספת באום אמר ארדן אבו מאזן הוא חמאסניק בתחפושת! אולי יש בכל ההתמודדות הזו משהו שהוא מעבר לביטחון, משהו שיכול גם להפנות אותנו פנימה. Spitter, you sly dog, you've been holding out on us! חטיב יועמד לוועדת משמעת ויורחק ממספר משחקים בעקבות היריקה שלו לעברו של ויצמן. בעבר היו מחזירים אותו, עכשיו מעמידים לדין, ייכנס כלא וישמש קלף מיקוח. בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס. האם זה מישהו שהייתם מביאים הביתה לאמא? חמאסניק תמיד חמאסניק ובמצח נחושה עם דגלים ירוקים.

מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית) חמאס. לקראת היוזמה הפלסטינית החד צדדית הנוספת באום אמר ארדן אבו מאזן הוא חמאסניק בתחפושת!

Post a Comment

0 Comments